اجرای چهارمین مرحله از طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار 

اجرای چهارمین مرحله از طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار 

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در چهارمین مرحله از اجرای طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار، با حمایت مجمع خیرین قرآنی اصفهان قرآن کریم، مفاتیح الجنان، ادعیه و کتاب در بین مساجد سطح جنوب کرمان توزیع می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار در سال ۱۴۰۰، گفت: در چهارمین مرحله از اجرای این طرح، با حمایت مجمع خیرین قرآنی اصفهان قرآن کریم، مفاتیح الجنان، ادعیه و کتاب در بین مساجد سطح جنوب کرمان توزیع می شود.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این دومین مرحله از کمک مومنانه مجمع خیرین قرآنی اصفهان در سال ۱۴۰۰ و هم زمان با ماه مبارک رمضان است.


وی بیان کرد: در دومین مرحله از کمک های مومنانه این مجمع قرآنی در ماه مبارک رمضان، تعداد ۲۰۰ جلد قرآن کریم، ۱۲ جعبه قرآن حزبی، ۴۷۰ جلد مفاتیح الجنان، ادعیه و نیز ۵۹۰ جلد کتاب در زمینه دین و مذهب به دست ما رسیده است.


خوبی زاده ابراز کرد: این تعداد قرآن کریم، مفاتیح الجنان، ادعیه و کتاب اهدایی نیز همچون گذشته با اولویت مساجد مناطق محروم و دور افتاده به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده می شود.


 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز از سوی مجمع خیرین قرآنی اصفهان تعداد ۴۰۰ جلد قرآن کریم در قالب ۳۸ کارتن به دست ما رسید.


وی اظهار کرد: طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار که از سال گذشته با کمک خیرین و مردم به منظور خیرات برای اموات و شهدا آغاز شده، در راستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی مساجد مناطق کم ‌برخوردار است.


خوبی زاده با اشاره به اشتیاق جوانان در مناطق کم ‌برخوردار و محروم به انجام فعالیت‌های قرآنی، اضافه کرد: آموزش های روخوانی، روان خوانی، تفسیر، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم زیر نظر مربیان مجرب در مساجد جنوب کرمان برگزار می‌شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: ترویج معارف قرآن کریم در مناطق محروم از جمله اهدافی است که ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با جدیت دنبال می کند.


وی در خاتمه ضمن تشکر از مجمع خیرین قرآنی اصفهان عنوان کرد: امیدواریم با اجرای طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار در سطح جنوب کرمان مباحث مرتبط با سبک زندگی قرآنی در مناطق محروم بیشتر دنبال شود.

پایان پیام/ 586